Ruangan Diriku :)

Friday 3 April 2009

I LoVe MySelf.........

| |

Hari baru.....semangat baru....azam baru....tu la pekataan paling sesuai utk aku ckp.....setelah lama x masuk layan blog kini aku mula ada masa utk meluah2 suma ini...alahmdulilah keadaan aku makin stabil lepas pemedahan..x da rasa teruk sangat...msuk semester baru.....pikiran makin beserabut semester ni...ntah la kenapa...study study study...asemen asemen asemen...arghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!masuk2 ja dah ada 3 asemen.....payah la....kdg2 mcm nak pts asa..tapi mana da org nak bejaya benti separuh jalan....pikir2 aku maseh betuah sbb dapat sambung study so aku kuat kan smgt teruskan semua ni....org lain lagi payah...aku mesti boleh juga.......hmmmmmmmmm naseb aku maseh ada semagat2 di sisi aku...family....buah hati...kwn2....alhamdulilah....krn mereka aku masih teruskan kepayahan ni.......

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top