Ruangan Diriku :)

Thursday 12 February 2009

Ina Oh Ina.........

| |

welkem back welkem home....hahha tah apo2 da aku ni...arini banyak kenangan aku dpt ingat lik bila lepak2 ngan memba aku....tadi ptg boring2 saja la melawat sahabat baek ku setelah 6 bulan (menurut kalender omputeh) kami x ketemu....jumpa2 ja muka aku shocked tgk perot membe aku...adeh lupa plak nak pekenal kan nama membe..apo da membe2 pon aku lupa hahhaha membe baek aku ni dah lama kami kawan...since tingkatan 1 lagi..memula kami adalah musuh ketat sbab dia bdk kampong..aku bdak bandar maka ada jurang antara kampung n bandar ketika itu...dah bdk kampung,belagak plak,mata keja jeling aku ja,mulut soh cita la,doaplohpatjam x penah pueh ati ngata kat bdk sek bandar..bengang toi aku...ish aku pang jugak ina ni...masa tu la aku kata dlm ati,ni dok cita hak 10 taun lepas ni....lex2...sambung lik story.kiranya kami ni x nah la bepisah sejak dari tingkatan 1 sampai masuk poli..sek agama sama,kelas sama,cuma masa tingkatan 4&5 ja kami pindah p teknik kangar tapi kelas asing2..tu pon aku dok ponteng kelas p belajar kat kelas dia gak hahha sampai la kantoi di tangan P.K Hem..adeh gena la leh kantoi...sambung lik cita td..maka kiranya di mana ada dia di situ ada aku...ibarat bayang2 la kami dua ni hahha cuma abes ja poli baru la bepisah..aku meneruskan pejalanan idopku dengan memilih utk sambung study and ina lak dah ketemu jodoh ngan laki dia yang dikenali ngan nama Dr Sobri bin xxxx(aku pun x tau)....after pat bulan kawen tup2 dengaq kata dia dah berbadan 2...wah maju2 ang ina...jumpa ja ptg td best lak tgk dia..x jemu aku tgk dia,maken segak,maken sexy ngan perot bunting dia tu...dengar2 cita mungkin akan besalin pada 1 June..cayalah ina..pandai ang bujet bg sama ngan tarikh lahir aku...aku respek la...mau kata nak kuar awai ang tahan sampai kuaq 1 June gak hahhaha...ok lah,aku x larat nak taip lagi...maka nanti aku akan menaip lagi :) to ina aku doakan ang bahagia and selamat melahirkan anak...maka aku bakal menjadi mokcik huaaaaaaaa tua dah aku ni...zzzZZZZzzzzz

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top