Ruangan Diriku :)

Monday 9 February 2009

Seminggu sebelum kejadian.....

| |




Selamat petang..betemu kita lagi dlm rancangan hari-hari rajin aku..aku pon x tau apa aku nak taip..yg pasti aku ngah memikirkan saat2 nak masuk kena operate dlm bahasa melayu di kenali di bedah...sebab apa?sebab dlm hempedu aku ada batu..memula mak aku soh simpan ja batu2 tu dlm hempedu biaq banyak,untung2 leh susun tepi2 pasu bunga untuk mencantikkan taman di rumah aku kakakka ampeh toi tapi pkir2 lik mcm batu2 ni menambahkan berat bdn ku ja maka aku memberanikan diri bertemu doktor setkan appoiment.memula masok bilik dia adeh seram sejuk ja weh..mau tak nya check2 aircond suhu 16 derjah..gila ketaq aku menahan gegel tambah2 lak aircond tu betoi2 jatoh tala aku..huhuhuhu bincang punya bincang last2 telah di sah kan bahawa 15 Febuari aku masuk wad dan 16 Febuari aku kena bedah..jeng jeng jeng...huhuhuhu sangat takot....maka keputusan nya akan ku umum kan lepas ini huhuhuhu

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top