Ruangan Diriku :)

Friday 27 November 2009

Aktiviti di Hari Raya........

| |

Sanak saudara beraya dengan riangnya.......tetapi aku??beraya sorang di perantauan...bgn pagi jam 9.00 pagi..dengan muka mamun2 check sms, penuh ucapan hari raya n tanya khabar...yg rajin aku balas..yg malas aku ckp dlm ati ja trimas.apa aktiviti aku ari ini??boleh tahan peluh kuar di pagi raya, antaranya:



  • basuh baju
  • lipat baju adik-adik
  • sapu sampah
  • tet..tet..mesin basuh menjerit panggil aku tanda suruh sidai baju
  • mop lantai
  • kemas bilik
  • kemas almari
  • kemas dapor
  • basuh pinggang mangkuk
itulah aktiviti terbaik aku penah bekorban buat di pagi raya sehingga jam 3 petang

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top