Ruangan Diriku :)

Sunday 22 November 2009

nEw cHaPtEr-VeR 2

| |


Setelah hampir 9bulan aku meninggalkan dunia blog2 ni..(9 bulan lama owwww..mau ina ngandong anak ke2 pon dah beranak dah) :p sorry ina.......ok2 sambung lik..pas dah lama tinggal tetiba mcm mana la dapat lak wahyu nak menaip2 ni, maybe sebab nak luah x leh so luah melalui jari saja la..ibarat kata pepatah dari hati-otak-jari....ntah apa2 jer....mmmmmmmmmm tringat lak zaman kecik2..masa tu mana da masalah...ckp ja nak wat pa..x da sapa marah..beh sangat mak ja marah sok p study..tu pon lari-lari tgk2 dok baca komik doremon..padahai mak soh study buku sekolah...masa tu mana la tau erti lagi,orang soh baca buku so aku ingat apa2 buku jela..kira ok amku mik doremon..kalo amik playboy..x kan naya...............

zaman sekolah rendah, kerja sekolah saja kena buat, tu pon x da la amik masa seminggu nak buat....jap jer dah siap...
mai sekolah menengah, abis2 sangat kena start menghapal, pastu wat kerja sekolah sbb nak bagi pandai........masuk poli dah mula ada asemen...tu pon jawapan dalam buku........kini bila sambung ja degree.......suma nya ken abuat sendiri,jawapan kena cari sendiri sampai nak gugur abis rambut2 aku ngalah kan mkn magi tetiap ari.........


paling x best aku dah mula dapat sintom kemurungan akibat terlalu banyak berfikir..........tapi setelah dapat coffee semuanya berubah..........aku mula tersenyum muahahhahahah kini aku cuma tinggal 2 lagi assg dari 5...yang ni kena antaq next week...ini bermakna sebelum aya haji aku kena selesaikan semuanya!!yipi2 dapat lik perlis!!miss my brother hariz....

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top