Ruangan Diriku :)

Friday 27 November 2009

Menu di Hari Raya...........

| |

Di hari yang penuh bersejarah ini saya akan mengajar tuan-tuan dan puan-puan sekelian caracara memasak bihun aidil adha di perantauan...hanya ini.......................bihun siam cap tomyam................





bahan-bahanya adalah

  1. sebungkus bihun cap siam
  2. satu sosej
  3. bahan penting telur(tanpa telur aku x kan bernafsu)
  4. paling penting adalah segelas air..tanpa air bihun ini tidak akan menunjukan hasil




dan sekarang adalah cara2 membuat bihun aidil adha di perantauan


  • panaskan kuali yang hendak digunakan..yang x nak guna x pyh la panas k



  • masukan air di ikuti sosej sehingga separuh masak


  • masukan perencah tomyam yang di sediakan di dalam bungkusan itu
(kacau sehingga sebati)

  • masukan telur(aku x dapat pic ini sbb tengah kalot2 memasak ahahhha)


  • masukan separuh bihun(sbb kalo sebungkus pon bkn aku mkn abis..separuh pon lom tentu abis wpun badan aku mcm ni..mesti kagum kan ahahhaha)


  • dan hasilnya .............................blurb!!!!




  • tetapi kesan nya:

hmmmmmmm sbb aku nak mkn laksa lemak tok buat di hari raya waaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaa

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top