Ruangan Diriku :)

Monday 23 November 2009

I feel stress..............

| |




waaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaa itu ja aku leh ckp..nangeh p la tera mana pon assignment tetap kena antaq...waaaaaaaaaaa.........dal(member aku) dah gelar aku member paling tention di muka bumi gara2 aku suka ngadu tention kat dia waaaaaaaaa apa la payah ngat assignment ni...masa poli suma nya mudah...itu poli.....dak2 kecik pon leh jawab assignment......suma dah da jawapan...mai masuk degree.....jgn kata bdk2..aku pon tekebil2 ni....hari demi hari,jam makin cepat ja berlalu..aku rasa cam baru bagun ja tdo selepas di kejut oleh sms kat 10x.......tapi upanya dah 4jam aku ngadap laptop ni tanpa kesudahan gak mencari journal untuk assignment....
Jadi linda kan senang..lik umah layan movie,pastu lena,pastu mkn pastu layan movie lik...study apa la mudah sangat tu huhuhuhu........mama cakap nak berjaya kena susuah dulu..so aku tanam kan sifat tu je la dalam diri...sampai tahap pi Mc Donald pon bawa buku ni..aku pon mcm tak percaya adakah ini aku???ya....ini aku.........seorang insan yang masih merangkak belajar erti susah dahulu senang kemudian.........









ciri-ciri aku sekarang:
  • mudah nak marah
  • mudah main game
  • mudah nak nangeh..mcm ayat azie(cam nak nanges jer)
  • berkelakuan aneh
  • mencari kopi sepanjang masa
  • mudah tekan minyak keta dengan memandu secara laju..akibatnya minyak turun cam meter RPM
  • rasa loya2 setiap kali mengadap laptop
  • tidur lewat pagi dan bangun tidak selewat tidur
  • rambut semakin nipis akibat keguguran.......
  • dalam kelas menjadi sayu dan muka agak tekanan sampai lect aku pasan aku x mcm aku
sintom ini tidak perlu di teruskan di usia muda.............

Depa ikot aku:)

My Playlist

 
 

BaWaNg mErAh jAmBu( BmJ) | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top